Συχνές ερωτήσεις

Έχουμε συγκεντρώσει όλες τις ερωτήσεις που μας κάνετε πιο συχνά και τις απαντάμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αν και πάλι υπάρχει κάτι που δεν έχουμε αποσαφηνίσει, είμαστε στη διάθεσή σας!

Γιατί θα ηταν καλο να εγγραφώ για να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Η εγγραφή είναι σημαντική για 4 βασικούς λόγους: Πρώτα από όλα το καλάθι σας διατηρεί τα προϊόντα που έχετε προσθέσει, ακόμη και αν αποσυνδεθείτε. Δεύτερον, μπορείτε να χρησιμοποιείτε την Wishlist για να αποθηκεύσετε προϊόντα που σας άρεσαν και να μην χρειαστεί να μπείτε στη διαδικασία να τα ψάχνετε την επόμενη φορά που θα μας επισκεφτείτε. Επιπλέον, έχετε την ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, με μία ακόμη πιο γρήγορη και πλέον ασφαλή διαδικασία παραγγελίας. Και ο τέταρτος λόγος είναι ότι έτσι μπορείτε να διαχειριστείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας, αλλά και να παρακολουθείτε άμεσα την εξέλιξη της παραγγελίας σας.

Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;

Η αποστολή της παραγγελίας πραγματοποιείται μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών και η παράδοσή της γίνεται στη διεύθυνση που έχετε καταχωρίσει ως διεύθυνση αποστολής, εντός 3 εργάσιμων ημερών και πάντα σύμφωνα με την ενημέρωση που θα έχετε από την ταχυμεταφορική.

Με ποια μεταφορική συνεργάζεστε;

Συνεργαζόμαστε με την ACS courier και την Γενική Ταχυδρομική. Μπορείτε να επιλέξετε εσείς όποια από τις δύο επιθυμείτε να σας εξυπηρετήσει στο τελευταίο στάδιο της παραγγελίας, στο checkout.

Πως μπορώ να ελέγξω την πορεία της παραγγελίας μου;

Με την ολοκλήρωση της παραγγελία σας λάβατε ένα επιβεβαιωτικό email (παραγγελία υπό επεξεργασία), αν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί έχετε λάβει και τον αριθμό αποστολής της (μερικές φορές βρίσκεται στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία ή στις προσφορές). Αν δεν έχετε λάβει το email με τον αριθμό αποστολής σημαίνει ότι η παραγγελία σας βρίσκεται στο πρώτο στάδιο, δηλαδή αυτό της Υπό Επεξεργασίας.

Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία μου, αφού την έχω ολοκληρώσει;

Από τη στιγμή που μία παραγγελία οριστικοποιηθεί, μπορείτε να μας καλέσετε για να προσθέσουμε εμείς αυτό που επιθυμείτε. Ωστόσο, αν μία παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και έχει αποσταλεί ο αριθμός αποστολής θα πρέπει να πραγματοποιήσετε μία νέα παραγγελία!

Τί μπορώ να κάνω σε περίπτωση που αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα με την παραγγελία μου;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας, είτε μέσω της φόρμας επικοινωνίας, οποιαδήποτε στιγμή, είτε τηλεφωνικά, τις εργάσιμες μέρες και ώρες, στο [25410 31010] . Βασική μας προτεραιότητα είναι η δική σας απόλυτη ικανοποίηση.

Μπορώ να πραγματοποιήσω αλλαγή - αντικατάσταση στα προϊόντα μου που μόλις παρέλαβα;

Μπορείτε να ζητήσετε αλλαγή σε όλα μας τα προϊόντα εντός 14 ημερών από την παραλαβή τους. Για να μπορεί να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική ποιοτικά κατάσταση που το παραλάβατε και τα καρτελάκια να είναι στα προϊόντα.

Ποιός έχει πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα που καταχωρώ στο site;

Τo SUC διασφαλίζει τα προσωπικά σας δεδομένα σύμφωνα με τα ισχύοντα νομικά πλαίσια. Δεν διαμοιράζει σε τρίτους μη έχοντες σχέση με την παραγγελία σας τα προσωπικά σας δεδομένα και σέβεται απόλυτα τους κανονισμούς διαχείρισής τους. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την Πολιτική Απορρήτου του SUC εδώ.

Εξακολουθείτε να έχετε απορίες;

Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα επικοινωνίας για οποιαδήποτε απορία ή ερώτηση. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας!